Sunday, November 2, 2008

Alhamdulillah…aku bersyukur kerana masih dipanjangkn umur olehNYA utk hidup kat dunia ni..masih diberikn peluang olehNYA utk memperbaiki diri dan menambah bekalan utk aku bawak ke akhirat nnti sebagai harta pencarianku di dunia ini…

YA ALLAH…tak terhinga syukur ku kepadaMu..walaupon aku dah buat byk dosa kpdMu..but nikmatMu terlalu byk…aku belom sempat buktikn aku benar2 akan berubah, but Kau dah kurniakan aku kegembiraan..YA ALLAH..malunya aku pdMu…aku sentiasa leka dek arus dunia, namun kasih sygMu tetap ada..dan Kau tak berhenti mmberi teguran padaku..seringkali menegurku dan mengingatkan ku..dan tiba saat aku sedar, dan nekad utk berubah, Kau terus mmberiku kegembiraan…betapa hinanya diriku ini Ya Allah…

YA ALLAH…aku tak lari dari fitrah manusia biasa. Terkadang aku leka..lupa utk bermujahadah ngn nafsuku sendiri..dan akhirnya aku leka…but Kau tetap ingat lagi padaku..tetap mengingatkanku…seberapa byk kali aku leka, namun Kau tetap mmberiku segala macam nikmat..yg takkan dpt aku balas sume itu..

Ya Allah…Kau tahu apa yg tersimpan di hatiku..Kau lebih mengetahui tiap apa yg disembunyikan oleh hmbaNya…Kau kurniaknlah sentiasa apa yg terbaik buat diriku…jgnlah Kau palingkn hatiku ini setelah Kau berikn aku hidayahMu…kekalkanlah aku di jalanMu ini..biarlah sesukar manapun ia, namun ku tahu, janjiMu pada hambaMu takkn dimungkiri…ampunkan daku Ya ALLAH…

No comments: